retourbeleid

Retourbeleid

Als je de verkeerde items hebt ontvangen of de items die je hebt ontvangen zijn defect, stuur dan een e-mail naar izendoorn.nl om dit verder te bespreken.

Als je niet tevreden bent met de ontvangen goederen, kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren, mits ze in originele en verkoopbare staat zijn.

Eenmaal geretourneerd heb je recht op een volledige terugbetaling, waarbij de kosten van de retourzending niet zijn inbegrepen. We kunnen geen artikelen terugbetalen of omruilen die gebruikt of geopend lijken te zijn, of die niet in originele staat zijn.

Retourvoorwaarden en Richtlijnen:

Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt, ongeopend en voorzien zijn van een originele plastic verpakking. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending van de artikelen. Zorg ervoor dat alle geretourneerde artikelen goed verpakt zijn, zodat ze niet beschadigd raken in de post. Zorg ervoor dat alle retourpakketten worden verzonden met een traceerbare, verzekerde service, omdat we niet de verantwoordelijkheid kunnen nemen voor artikelen die beschadigd of verloren zijn gegaan tijdens het retourtransport. Zorg ervoor dat het retourformulier is goedgekeurd - zonder goedkeuring kan dit ertoe leiden dat je retourzending niet wordt verwerkt.

Eenvoudig retourneren in drie simpele stappen:

Stap 1: Vraag de retourgegevens aan via onderstaand contactformulier. Geef je ordernummer, e-mailadres en reden van retourneren door.

Stap 2: Stuur je bestelling op Stuur de artikelen op naar het retouradres. Zorg dat je het pakket voorziet van een Track en Trace code. Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden ontstaan.

Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op je bankrekening Als wij het pakket hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen weer op je bankrekening staat.

Neem contact met ons op Voor vragen of opmerkingen kun je mailen naar izendoorn.nl